اهداف و ضرورت های دوره:
مدیران بازرگانی، کارفرآیند تغییر بطور عمومی در سازمانها شامل سه مرحله است که با اداره آن در سازمان می توان به انطباق با محیط پرداخت. از جمله مدل های مطرح در این زمینه که متکی بر تئوری های رفتار سازمانی است می توان به الگوی لوین اشاره کرد. در این الگو ابتدا عادت گذشته رفتاری با ذوب کردن یخ ها (Unfreezing) کنار گذاشته میشود . سپس مانند مرحله جراحی، تغییر در سازمان اعمال میشود و با نهادینه سازی تغییر در سازمان به تثبیت رفتارهای جدید در سازمان پرداخته میشود. برای مدیریت کردن این مراحل و نهادینه ساختن الگوهای رفتاری جدید در سازمان، احتیاج به مهارتهایی دارد که هم برای کارکنان و هم برای مدیران سازمانها لازم است آموزش داده شود.
در این کارگاه آموزشی، با دیدگاهی کاربردی تلاش بر آن داریم که مهارتهای مذکور را به مدیران و کارکنان بیاموزیم. در واقع این دوره آموزشی بر چگونگی مدیریت کردن تغییر در رفتار کارکنان توسط خودشان به صورت جداگانه پرداخته می شود تا هر کدام بتوانند وظایف خود را به شیوه های جدید و منطبق با تغییرات محیطی انجام دهند.
سر فصل های دوره:
مخاطبان دوره:
مدت دوره و تعداد جلسات:
مدت این دوره 17 ساعت می باشد که برگزاری آن به روش های زیر پیشنهاد می شود: