اهداف و ضرورت های دوره:

در هزاره سوم، شرکتها بسیاری از مشکلات خود در زمینه تولید انبوه را حل کرده اند به طوری که امروزه خیلی از شرکتها مشکل تولید ندارند بلکه مشکل اصلی و امروزی شرکتها بازاریابی است. برای آنکه بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد باید از ابزارهای بازاریابی فراوانی استفاده کرد. یکی از این ابزارها که به نظر مهم میرسد مهارت فروشندگی و فروش است. شرکتها فروشندگان زیادی دارند که به کار فروش می پردازند. اما چقدر این کار را به طور اثر بخش انجام می دهند؟ چقدر با تکنیکهای فروش آشنا هستند. امروز فروش و فروشندگی به زبان علمی نیاز دارد. فروشندگی مانند گذشته کار زورکی نیست، بلکه به شناسایی نیاز مشتری، حل مشکل او و کمک کردن به مشتری برای خرید است و رسیدن به هدفهای فوق با بکارگیری تکنیکهایی امکان پذیر است که در این دوره مطرح می شود.

 

سر فصل های دوره: 

  • چگونگی برقراری ارتباط فروش با مشتریان.
  • شناخت قوانین برقراری ارتباط (مهارت های پرسش، گوش کردن، رفتار کردن و صحبت کردن و با زبان مشتری)
  • آشنایی با ایرادات و اعتراضهای مشتری و پاسخگویی به آنان.
  • تکنیکهای کشف انواع اعتراض و شکایات (اعتراضهای حقیقی و کاذب).
  • دانش های مورد نیاز فروشنده الف) دانش ارتباطی ب) دانش تخصصی
  • خاتمه فروش و فنون آن

 

مخاطبان دوره:

  • مدیران فروش
  • کارشناسان دایره فروش
  • کلیه فروشندگان
  • ویزیتورها

مدت دوره و تعداد جلسات:

مدت این دوره 17 ساعت می باشد.

گواهینامه ها


گواهینامه مرکز مهارت اوج
   (به همه شرکت کنندگان اعطا می شود)

نمونه گواهینامه مرکز مهارت اوج


گواهینامه MPT اتریش (90 هزار تومان)

نمونه گواهینامه  mpt اتریش 
گواهینامه ACCNP ایتالیا (70 هزار تومان)

نمونه گواهینامه ACCNP ایتالیا

اطلاعات کلی دوره


   کد دوره: 1103

   
نوع دوره: مهارت محور (+)

  دسته بندی: بازاریابی و فروش (+)

   مدت دوره: 8 الی 16 ساعت

 
 

مدرس دوره

  • 1