اهداف و ضرورت های دوره:
در هزاره سوم، شرکتها بسیاری از مشکلات خود در زمینه تولید انبوه را حل کرده اند به طوری که امروزه خیلی از شرکتها مشکل تولید ندارند بلکه مشکل اصلی و امروزی شرکتها بازاریابی است. برای آنکه بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد باید از ابزارهای بازاریابی فراوانی استفاده کرد. یکی از این ابزارها که به نظر مهم میرسد مهارت فروشندگی و فروش است. شرکتها فروشندگان زیادی دارند که به کار فروش می پردازند. اما چقدر این کار را به طور اثر بخش انجام می دهند؟ چقدر با تکنیکهای فروش آشنا هستند. امروز فروش و فروشندگی به زبان علمی نیاز دارد. فروشندگی مانند گذشته کار زورکی نیست، بلکه به شناسایی نیاز مشتری، حل مشکل او و کمک کردن به مشتری برای خرید است و رسیدن به هدفهای فوق با بکارگیری تکنیکهایی امکان پذیر است که در این دوره مطرح می شود.
سر فصل های دوره:
مخاطبان دوره:
مدت دوره و تعداد جلسات:
مدت این دوره 17 ساعت می باشد.