ضرورت های دوره :
همه می دانیم که امروزه تبلیغات و بازاریابی راهگشای کسب و کارها در فروش و موفقیت می باشد، اما این موضوع را همه صاحبان کسب و کار اتفاق نظر دارند که تبلیغات بسیار هزینه بر می باشد.
در سال 1982 فردی به نام لوینسون کتاب با نام بازاریابی پارتیزانی منتشر کرد، ایشان در این کتاب به راهکارهایی تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک پرداخت که بتوانند با هزینه کم محصولات و خدماتشان را به بهترین نحو معرفی نمایند.
در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با این تکنیک بروز و کاربردی در بازاریابی و تبلیغات آشنا کنیم، در این بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.
سرفصل های دوره:
• آشنایی اولیه با بازار و بازاریابی
• آشنایی با رسانه های تبلیغاتی
• آشنایی با چند تکنیک تبلیغاتی پرکاربرد (مانند دروغ بزرگ، گواهان نیرومند، قطره چکانی و...)
• آشنایی با کمپین تبلیغاتی و اهداف تبلیغات
• آشنایی با بازاریابی پارتیزانی و تاریخچه آن
• مراحل دستیابی با ایده هایی خلاق در بازاریابی پارتیزانی
• روش های شناخت گروه های مشتریان
• روش های ایجاد خلاقیت
• مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی (10 مرحله و گام اجرای بازاریابی چریکی)
• نکاتی مهم در اجرای بازاریابی پارتیزانی