- برای استراحت ها برنامه ریزی کنیم؛ اینگونه برای حواس پرتی ها زمان و مکان خواهیم داشت.
- ساعت کاری مشخص داشته باشیم؛ بنابراین ارباب رجوع ها یا مشتریان میدانند که چه موقع انتظار پاسخگویی داشته باشند.
- به تماس ها نظم دهیم؛ مثلا آنها را درطول ساعاتی با اثربخشی کمتر قرار دهیم.
- از فضای ابری استفاده کنیم؛ مطمن شویم که به همه چیز از طریق فضای ابری دسترسی داریم، به عبارتی دیگر از فضای ابری برای ذخیره یک کپی دجیتال از همه اسناد کاغذی بهره بگیریم.
- برنامه کاری مشخص داشته باشیم؛ یک گردش کار خطی بسازیم و یک برنامه کاری روتین داشته باشیم.
- از نرم افزار های CRM استفاده کنیم؛ از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای بهینه سازی ارتباط با ارباب رجوع ها استفاده کنیم.
- فضای کار را مرتب نگه داریم.
- لباس محل کار را به تن کنیم؛ با این کار ذهن را در محل کار قرار میدهیم.
- لیستی از فعالیت ها داشته باشیم؛ زمان را با ساخت یک برنامه روزانه یا لیستی از کارها مدیریت کرده و این کار را روز قبل یا هر روز قبل از شروع کار انجام دهیم.
- روی یک کار متمرکز باشیم؛ در یک زمان واحد تمرکزمان را فقط روی یک کار بگذاریم.