افراد در هر شغلی نیازمند داشتن مجموعهای از مهارت، دانش و توانایی هستند؛ بنابراین میتوان گفت زمانی افراد در کار خود موفقاند که این مجموعه را در خود پرورش داده باشند.
در این مقاله میخواهیم 10 ا از مهمترین مهارتهای لازم برای سرپرستان فروش را برشماریم. اینها مواردی هستند که توسط سرپرستان فروش و بر اساس اهمیت، رتبهبندی شدهاند.
گوش دادن فعال: توجه به صحبت دیگران، زمان گذاری برای فهم نکات، پرسیدن سؤالات مناسب و عدم قطع صحبت دیگران.
(میزان اهمیت: 72%)
خدمت محور: یافتن راههایی برای کمک به افراد.
(میزان اهمیت: 69%)
صحبت کردن: گفتگو با افراد بهمنظور انتقال مؤثر اطلاعات.
(میزان اهمیت: 69%)
هماهنگسازی: مرتبسازی کارها در راستای فعالیت های دیگران.
(میزان اهمیت: 63%)
تفکر انتقادی: تشخیص ضعفها و قدرتهای راهحلهای جایگزین، نتایج یا رویکردها نسبت به مسائل، با استفاده از منطق و استدلال.
(میزان اهمیت: 63%)
نظارت: نظارت و ارزیابی عملکرد خود، دیگران یا سازمانها برای ایجاد پیشرفت یا اقدام به کار اصلاحی.
(میزان اهمیت: 63%)
درک اجتماعی: آگاهی نسبت به واکنش دیگران و درک اینکه چرا آنها اینگونه واکنش نشان میدهند.
(میزان اهمیت: 63%)
تعلیم دادن: تدریس به دیگران درمورد اینکه چطور کاری را انجام دهند.
(میزان اهمیت: 56%)
مدیریت منابع انسانی: برانگیختن، گسترش و هدایت مردم هنگام کار، تعیین بهترین نیروی انسانی برای کار.
(میزان اهمیت: 56%)
مذاکره: در کنار هم قرار دادن دیگران و تلاش برای تطبیق تفاوتها.
(میزان اهمیت: 56%)
لینک کوتاه : http://oscg.ir/11016