yalda banner2

120 

سوابق تحصيلي:

كارشناسي مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور قم

كارشناسي ارشد کارآفرینی سازمانی دانشگاه تهران

دکتری کارآفرینی دانشگاه تهران - در حال تحصیل

فعالیت‌های پژوهشي و سوابق اجرایی:

تحلیل بازارهای هدف داخلی و صادراتی صنعت چرم و مصنوعات چرمی-نادر سید امیری*مرتضی هندیجانی فرد/مهرداد شیرازی-پروین پرچمی-طرح برتر وزارت صنعت، معدن و تجارت-بهمن 1395

گزارش شناخت و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی سازمان نقشه‌برداری کشور-نادر سید امیری*مرتضی هندیجانی فرد*مهدی طباطبایی-بهمن 1395

استقرار نظام آراستگی محیط کار. در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم-علی اکبر همایونی*مرتضی هندیجانی فرد-زمستان 1390

تدوین برنامه بازاریابی مجتمع تجاری پریس-نادر سید امیری*رضا مروی-مرتضی هندیجانی فرد-در حال انجام

شرکت تراوش سیمای نوین دانش-همکاری به‌عنوان: عضو تیم تحقیقات-قم-1391

شرکت اریکه ارزش‌آفرینان پارسه (از شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه قم) - همکاری به‌عنوان: مشاور مدیر عامل-قم-1390

شرکت نوآوران فردا-همکاری به‌عنوان: عضو تیم پژوهشی-تهران-1393-1397

دفتر مرکز دیده بان جهانی کارآفرینی در ایران-همکاری به‌عنوان: عضو تیم طرح پایش شاخص‌های کارآفرینی در ایران-تهران-1394

مرکز فناوری‌های زیست‌محیطی- دانشگاه صنعتی شریف-همکاری به‌عنوان: عضو تیم کنترل پروژه-تهران-1394

  • تدریس‌ در دانشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی

الزهرا-دستیار استاد- درس روش تحقیق-تهران-1397

مؤسسه آموزش عالی مهر البرز-دستیار استاد- درس اصول کارآفرینی-تهران-1396-1397

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران -کارگاه آموزشی تدوین پروپوزال پایان‌نامه-تهران-1397

کتاب و مقالات

«راه‌اندازی کسب‌وکار در ایران» - انتشارات ترمه نام نویسندگان: نادر سید امیری/مرتضی هندیجانی فرد-1394

تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری بر مزیت رقابتی: نقش تعدیل گر متغیر بازار گرایی-تحقیقات بازاریابی نوین- نادر سید امیری*مرتضی هندیجانی فرد- بهار 1396

نقش بازار گرایی داخلی در توسعه گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در تهران-تحقیقات بازاریابی نوین- امیر اخلاصی/نادر سید امیری*مرتضی هندیجانی فرد-بهار 1397

شکست کسب‌وکار: تعاریف و دیدگاه‌های فرآیندی-دومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآور-مرتضی هندیجانی فرد-1395

تأثیر اشتیاق کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه (موردمطالعه: مجتمع آموزش عالی گناباد)-دومین کنفرانس بین‌المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه -مرتضی هندیجانی فرد*مصطفی عبودی-1396

نوع شناسی شکست کسب‌وکار-دومین کنفرانس بین‌المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه -مرتضی هندیجانی فرد-1396

• قصد کارآفرینانه اجتماعی در دانشجویان (موردمطالعه: مجتمع آموزش عالی گناباد)-دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا - مصطفی عبودی*مرتضی هندیجانی فرد

بازار گرایی داخلی: سیر تکاملی و مدل‌ها دومین کنفرانس بین‌المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری-مرتضی هندیجانی فرد*علی مهدیلوی تازه کندی- 1397

Spiritual intelligence and social entrepreneurial intentions among students: The mediating role of entrepreneurial passion*Springer Book chapter

Book: Entrepreneurship Education and Research in the Middle East and North Africa 2018, Chapter 8, pp 169-191 Morteza Hendijani Fard*Nader Seyyed Amiri*Mostafa Oboudi*Saeid Ramezani

The effect of entrepreneurial marketing on halal food SMEs performanceJournal of Islamic marketing, 9(3)- 2018- Emerald Publishing-Morteza Hendijani Fard*Nader Seyyed Amiri*

1397