104

سوابق تحصیلی:

  • دكتري مديريت بازرگاني | گرایش استراتژيک - بازاریابی | دانشگاه شهيد بهشتي
  •  كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني |گرایش بازاريابي | دانشگاه شهيد بهشتي
  •  كارشناسي آمار كاربردي |  دانشگاه اصفهان

زمینه های فعالیت:

  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازرگانی.
  • برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • تحقیقات بازار
  • سنجش رضایت مشتریان
  • راه اندازی بخش فروش شرکتها
  • ارائه سیستم جهت جذب نمایندگی و سیستم توزیع مویرگی
  • روش تحقیق
  • نگارش مقالات علمی
  • داوری مقالات علمی
  • شیوه تحلیل آماری داده ها با استفاده از SPSS
  • زبان تخصصی مدیریت

 سوابق آموزشی: 

  • روش تحقیق در مدیریت منابع انسانی - شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران - پاییز95
  • شیوه نگارش پایان نامه و روش تحقیق - دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای پیام نور و آزاد ساوه، اراک و تهران - بهار91، پاییز92، بهار 93، پاییز 94 و 95
  • شیوه انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد - دانشگاههای پیام نور و آزاد: ساوه، اراک و تهران یک روزه بهار91،پاییز92، بهار 93،پاییز94 و95
  • تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیک - دانشگاه های پیام نور استان مرکزی- پاییز 95
  • سیستم های اطلاعاتی مدیریت در صنعت و سازمانها - مرکز کارافرینی دانشگاه پیام نور- تابستان 95
  • شیوه تدوین برنامه بازاریابی مرکز آموزشهای مدیریت-مخصوص شرکتهای منطقه  صنعتی و شهرکهای صنعتی صفادشت و اشتهارد- شش دوره یک روزه 91 و 92
  • سمینار مدیریت استراتژیک فرهنگ و تاثیر آن در شکل دهی تمدن- مدیران و کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی - آبان 91
  • آموزش شیوه نگارش مقالات ISI - مخصوص اعضای هیات علمی پیام نور استان مرکزی - آذر 91
  • آموزش شیوه نگارش مقالات علمی پژوهشی - مخصوص اعضای هیات علمی پیام نور استان مرکزی - آبان 91
  • کاربرد سیستم های اطلاعاتی مدیریت در صنعت - مرکز کارافرینی دانشگاه پیام نور- مخصوص شرکتهای شهرصنعتی صفادشت و اشتهارد -  95
  • شیوه تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن - مرکز آموزشهای مدیریت-مخصوص شرکتهای منطقه صنعتی و شهرکهای صنعتی صفادشت و اشتهارد - چهار دوره یک روزه 91
  • شیوه تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد سناریو و BSC - مرکز آموزشهای مدیریت - مخصوص شرکتهای منطقه صنعتی و شهرکهای صنعتی صفادشت و اشتهارد - چهار دوره  یک روزه 94و95
  • شیوه های سیستم پشتیبان تصمیم واطلاعات مدیریت - مرکز کارافرینی دانشگاه پیام نور- مخصوص کارکنان سازمانهای دولتی و خصوصی - 94
  • شیوه های تدوین پژوهشهای کاربردی در سازمان فنی و حرفه ای - سازمانهای فنی و حرفه ای استان مرکزی - پاییز 91
  • شیوه های جستجوی اینترنتی پیشرفته در تحقیقات در سازمان فنی و حرفه ای - سازمانهای فنی و حرفه ای استان مرکزی - پاییز 91
  • آموزش نحوه نگارش مقالات علمی پژوهشی به زبان انگلیسی ISI و روش تحقیق و مقالات علمی پژوهشی - دانشگاه های فنی و حرفه ای استانهای تهران، البرز، سمنان، فارس، مرکزی، قم، یاسوج - 90 و 91
  • بازاریابی دارویی و تجهیزات پزشکی برای فروشندگان دارو و تجهیزات - Med.Rep. & Pharma. Rep- موسسه آموزشی راداندیشان و شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی آگاهان و.... - 90 و 91
  • شیوه نگارش پایان نامه - دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساوه - 91 و 92
  • تحقیقات بازاریابی در سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی - مرکز تحقیقات مخابرات، شرکتهای لبنیات، بانکهای ملت و تجارت و صادرات، شهرهای صنعتی کاوه و اصفهان و پتروشیمی 14 دوره 32 ساعته و سمینار یک روزه - 90 تا 92
  • مهارتهای فروش و بازاریابی مقدماتی و تخصصی - شرکتها و سازمانهای مختلف، شرکتهای لبنیات، بانکهای ملت و تجارت ، شهرهای صنعتی ساوه و اصفهان و پتروشیمی - 12دوره 32 ساعته و سمینار یک روزه - 90 تا 92
  • سلسله دوره های آموزشی نرم افزار آماری SPSS مقدماتی و پیشرفته - مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (ایران داک) - 10دوره دو روزه - 90 تا 92
  • سلسله دوره های آموزشی شیوه نگارش پایان نامه - مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (ایران داک) - 2 دوره یک روزه - 1390 و 1391
  • سلسله دوره های آموزشی نحوه نگارش مقالات ISI مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (ایران داک) - 6 دوره یک روزه - 90 و 91
  • سلسله دوره های آموزشی نحوه نگارش مقالات علمی پژوهشی - مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (ایران داک) - 7 دوره یک روزه - 90 و 91
  • آموزش شیوه های نگارش مقالات علمی تخصصی و علمی ترویجی - کارشناسان تحقیقات کانون پرورش فکری - وزارت آموزش و پرورش -  91
  • روش تحقیق مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت - دانشگاه پیام نور تهران و ساوه - 4 دوره یک روزه - 89 و 90
  • تحقیقات بازاریابی در محیط های رقابتی - دانشگاه های تهران، ساوه و شرکتهای تجاری وتولیدی - 6 دوره یک روزه - 89 تا 91
  • دوره های آموزشی نرم افزار آماری SPSS - دانشگاه پیام نور - پنج ترم 89 تا 91
  • سلسله دوره های آموزشی نرم افزار آماری SPSS - موسسه آموزشی راداندیشان - شش ماه - 89 و 90
  • سلسله دوره های آموزشی شیوه نگارش پایان نامه مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و حسابداری - موسسه آموزشی راداندیشان - شش ماه 1390و 1389
  • سمینارهای متعدد فروش و بازاریابی و مدیریت و استراتژی - آموزشگاههای رسمی در تهران، اصفهان - یک روزه و هفتگی - از80 تاکنون
  • سلسله دوره های دروس تخصصی رشته های مدیریت - دانشگاههای پیام نور و دانشگاههای آزاد تهران - پودمانی و میان مدت - 89 تا 90
  • سمینار راهکارهای تعالی سازمان؛ چگونه یک شرکت عالی بسازیم - شهرداری تهران - 89
  • سمینار راهکارهای تعالی سازمان؛ چگونه یک شرکت عالی بسازیم - شرکت رویا طرح داخلی - 88
  • سمینار راهکارهای تعالی سازمان؛ چگونه یک شرکت عالی بسازیم - شرکت رستاک سمینار - 89
  • سمینار رويكردهاي نوين نظارت براي خلق ارزش در شركت هاي هلدينگ - شرکت رستاک - 89
  • رويكردهاي نوين نظارت براي خلق ارزش در شركت هاي هلدينگ شرکت سرمایه گذاری ساختمان - 89
  • سمینار برنامه ریزی استراتژیک شهرداری ها - جهاد دانشگاهی مخصوص شهرداران استان تهران - 88 و 89
  • سمینار برنامه ریزی استراتژیک فرهنگی - شهرداری منطقه دو تهران - 89
  • بازاريابي الكترونيكي و تجارت الكترونيك - دانشكده علوم اداري شهيد بهشتي - يك سال - 79 و 80
  • كاربرد نرم افزار SAS در تجزيه و تحليل هاي آماري - دانشكده علوم دانشگاه اصفهان يك ترم - 76
  • تدريس روشهاي آماري و نرم افزار SPSS - دوره كارشناسي ارشد رشته GIS دانشگاه شهيد بهشتي - يك ترم - 80
  • تدريس نرم افزار آماري SPSS - دوره دكتري و كارشناسي ارشد مدیریت شهيد بهشتي - به مدت يك سال - 79 و 80
  • تدريس نرم افزار آماري SPSS - دانشگاه علوم اقتصادی و بانکداری - يك ترم - 87 و88
  • ارائه مجموعه کارگاههای آموزشی مدیریت و استراتژی - جهاد کشاورزی، نوپژوهان - به مدت یک سال -87
  • ارائه مجموعه کارگاههای آموزشی مدیریت و استراتژی جهاد کشاورزی، نوپژوهان - به مدت دو سال - 87 تا 88
  • تدریس دروس دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت - دانشگاه شهید بهشتی - به مدت هشت نیم سال - 82 تا 88

فعالیت های پژوهشی و سوابق اجرایی:

  • تدوین برنامه استراتژیک باشگاه مشتریان بانک ملت | همکاری به عنوان: مجری | 1391
  • تدوین برنامه بازاریابی و استراتژی ورود به بازار خودروی مگان | همکاری به عنوان: مشاور | پارس خودرو | 1384
  • تدوین برنامه بازاریابی و استراتژی ورود به بازار خودروی ریو | همکاری به عنوان: مشاور سایپا | 1383
  • تدوین برنامه استراتژیک باشگاه مشتریان بیمه سرمد | همکاری به عنوان: مشاور | 1393
  •  تدوین منشور مشتری مداری و بازارمحوری بانک تجارت | همکاری به عنوان: مجری طرح | بانک تجارت | 1387
  • تدوین بر نامه استراتژیک معادن کشور| وزارت صنایع و معادن، (دانشگاه تربیت مدرس) | 1388
  • شناسايي عوامل موثر برتجاري سازي پژوهش هاي علوم رفتاري | همکاری به عنوان: مجری | دانشگاه پیام نور | 1392
  • بررسی چگونگی واگذاری 20 درصد از خدمات رفاهی دانشگاه‌ها به بخش خصوصی و راهکارهای عملیاتی سازی آن | همکاری به عنوان: مدیر اجرایی طرح | وزارت علوم - پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی | 1391-1392
  • تدوین استراتژی بازاریابی و مدیریت منابع انسانی حوزه IT | همکاری به عنوان: مشاور | شرکت آریانوس | 1391 تا 1393
  • تدوین برنامه استراتژیک پتروشیمی اروند | همکاری به عنوان: مشاور | 1391
  • تدوین استراتژی و اجرای سناریوی ادغام دو شرکت و بازطراحی ساختار و تدوین سیستم جامع ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران | همکاری به عنوان: مشاور | شرکت های آتور و آرشیا - صنعت نسوز | 1391 (در دست اجرا)
  • تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی هولدینگ قند بنیاد | همکاری به عنوان: مشاور| سرمایه گذاری پانیدپارس- بنیاد | 1390
  • راهنمایی و هدایت مهندسان فروش محصولات صنعتی به کارخانجات | همکاری به عنوان: مشاور | فکور صنعت مغناطیس | از 1381 تا 1386
  • کانون ارزیابی مدیران ارشد و میانی Assessment Center همکار مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران- مپنا | 1388
  • سنجش رضایت مشتریان CSM به صورت دوره ای سالیانه | همکاری به عنوان: مشاور | گروه سایپا | 1383 تا 1389
  • راهنمایی و مشاوره بیش از ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری | همکاری به عنوان: راهنما و مشاور | دانشگاه پیام نور و شهید بهشتی و علامه | از83 تاکنون
  • جذب و مدیریت نمایندگیهای مراکز استان و شهرستانها | همکاری به عنوان: مشاور(با سمت رئیس هیئت مدیره) | شرکت ارگ راد گهر | از 87 تاکنون
  • تدوین برنامه استراتژیک پتروشیمی جم | همکاری به عنوان: مشاور | 1388و 1389
  • سنجش رضایت مشتریان داخلی سازمان | همکاری به عنوان: مجری | مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران-مپنا | 1389
  • تدوین برنامه استراتژیک فرهنگی جهاد دانشگاهی | همکاری به عنوان: مشاور | جهاد دانشگاهی | 1384 و1389
  • جذب و مدیریت نمایندگیهای مراکز استان و شهرستانها | همکاری به عنوان: مشاور|شرکت رویا طرح داخلی | از 83 تا کنون
  • ساختاردهی و جذب و راه اندازی بخش بازاریابی و فروش | همکاری به عنوان: مشاور | کاشی الماس کویر رفسنجان | 83 تا 85
  • بررسی جامع بازار و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی | همکاری به عنوان: مشاور کاشی آپادانا سرام | 84 تا 85
  • تدوین استراتژی coopetition شرکتهای سایپا و پارس خودرو | همکاری به عنوان: همکار طرح | سایپا و نوپژوهان | 1386
  • طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی ایز ایران | همکاری به عنوان: مشاور | ایزایران 1384
  • طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی گروه شویندگان و روغن خوراکی سازمان اتکا | همکاری به عنوان: مشاور | سازمان اتکا | 83 و 84
  • طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی شرکت سایپا | همکاری به عنوان: مشاور | سایپا | 1383
  • نیازسنجی و طراحی سایت اطلاع رسانی صادرات ایران | همکاری به عنوان: مشاور بازاریابی وزارت بازرگانی | 1382 و 1383
  • ارزيابي اثر بخشي تبليغات رسانه ها | همکاری به عنوان: مشاور | شبکه 2 سیما | 1382
  • بررسي بازار كَره اطلس طلايي | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه اطلاعات فردا | 1382
  • مشاور تحقيقاتي در ارائه خدمات مديريت و طراحي سيستم | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه خدمات مديريت و حسابرسی پردازش | از بهمن 1378 به مدت 2 سال
  • مشاور تحقيقات بازار | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه اطلاعات فردا | از81 تا 85
  • مدير بازاريابي مدير شركت مهندسي زرنشان | 1380 تا 1381
  • بررسي رفتار مصرف كننده در بازار گوشي هاي تلفن همراه | همکاری به عنوان: مجري طرح | دانشگاه شهيد بهشتي | 1381
  • بررسي رفتار مشتريان بالقوه و بالفعل بازار تلويزيون | همکاری به عنوان: همكار طرح | شركت اشاره | 1380
  • بررسي بازار مايكروويو در ايران شركت پارس الكتريك | همکاری به عنوان: همكار طرح | موسسه اطلاعات فردا | 1382
  • تدوین برنامه استراتژیک و تاکتیکهای عملیاتی سازی آن و نظارت | همکاری به عنوان: مجری طرح | شرکت رویا طرح داخلی | 1384 تا 1388
  • تدوین برنامه استراتژیک محصولات کلرو سود و اسیدکلریدریک | همکاری به عنوان: همکار طرح | شرکت نیرو کلر | 1388
  • بررسی بازار قطعات خودرو (قفل خودرو) در بازار پس از فروش کشور و تدوین برنامه بازاریابی استراتژیک | همکاری به عنوان: مجری طرح پ شرکت فراکلون - گروه عظام | 1387 و 1388
  • طرح حمايت از ايجاد و تقويت مؤسسات خدمات بازاريابي | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی | 1387
  • نیاز سنجی پژوهشی نظام بازرگانی کشور | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی | 1388
  • تدوین استراتژی ورود به بازار افریقا | همکاری به عنوان: مشاور | موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی | 1388 و 1389
  • تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی تجهیزات پزشکی | همکاری به عنوان: مجری طرح | گروه تجهیزات پزشکی ورید | 1386 تا 1388
  • بررسی رفتار خریداران واحدهای تجاری و تدوین برنامه بازاریابی فروش واحدهای تجاری مجتمع تجاری امیرکبیر تهران | همکاری به عنوان: مجری | شرکت صبا میهن | 1389

مقالات و کتاب ها

  • شناسايي عوامل موثر برتجاري سازي پژوهش هاي علوم رفتاري | انتشارات دانشگاه پیام نور | زیر چاپ
  • موانع و راهکارهای کاربست (تجاری سازی) یافته های تحقیقات علوم انسانی | فصلنامه مطالعات میان رشته ای | شماره 2 بهار91 
  • تالیف کتاب: شیوه های نگارش مقالات علمی پژوهشی به زبان انگلیسی ISI  | ایران داک | زیر چاپ
  • بررسی ذهنیت از برند و نقش آن در خلق ارزش برای مصرف کنندگان(مورد مطالعه: برند مواد شوینده) | علمی پژوهشی مدیریت برند - الزهرا | 1393
  • موانع و راهکارهای کاربست یافته های تحقیقاتی علوم انسانی |  فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی | 1391
  • راهکارهای داوری مقالات علمی پژوهشی در ایران و کنترل استراتژیک نشریات علمی کشور | ماهنامه کلیات کتاب ماه - ایران داک | 1391
  • داوری تعداد بسیاری از مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی و سمینارها و همایشهای ملی و بین المللی | 1388 تا کنون
  • بررسی تاثیر آمیزه ای از فناوریهای نوین ارتباطات سیار و چندرسانه ای بر توان ترجمه دانش آموزان فارسی زبان | علمی - پژوهشی اندیشه های نوین تربیتی | 1391
  • تالیف کتاب: بخش بندی بازار | انتشارات مبلغان | چاپ اول 1383
  • ترجمه کتاب: بیش از رقبایتان بفروشید | انتشارات مبلغان | چاپ چهارم 1392
  • تالیف کتاب: حمایت از ایجاد و تقویت موسسات خدمات بازاریابی | شرکت چاپ و نشر بازرگانی | 1389
  • ترجمه کتاب: 60 داستان موفقیت آمیز برای رسیدن به جایگاه ویژه در بازاریابی | شرکت چاپ و نشر بازرگانی | 1390
  • ترجمه کتاب 50 واقعیت در مورد فروش | انتشارات مبلغان | چاپ اول 1390
  • ترجمه کتاب: 25 عادت فروشندگان موفق | انتشارات مبلغان چاپ اول | 1389
  • بررسي تاثير اعتماد به سازمانهاي دولتي بر سطح رضايتمندي شهروندان: مطالعه موردي دستگاه هاي اجرايي استان كرمانشاه | فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات فرهنگی | زمستان 1388
  • شناسایی تاثیر متقابل فرهنگ و راهبرد در شرکتهای سرمایه گذاری صنعت ساختمان | مطالعات مدیریت راهبردی | زمستان 1389
  • همخوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان | چشم انداز مدیریت بازرگانی | 1388
  • اصلاح فرایندهای اداری و سطح رضایت مراجعین سازمانهای دولتی | همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی | 1389

A Study of Positioning Walls & Floors Covering Products, Comparing Two Major Brands Based on Customers’ Perception - ISI Journal: Building and Environment (Impact Factor:1.85) - 2011

Strategic Positioning Mapping of Indoors Products, Compared to Strong Brands - World Academy of Science, Engineering and Technology - 2012 vol69

A fuzzy clustering method with and without supervisor for customers' satisfaction measurement - Global Journal of Science, Engineering and Technology (ISSN : 2322-2441) - 2013

An Investigation into the Impact of Shortened Texting on Muslim Learners' Correspondence Ability - Pensee Multidisciplinary journal - 2013

Teaching English to Iranian Foreign National Police via Mobile - Iranian Journal of Science and Technology - 2013

Recognizing the Effective Factors on Selecting the Adsl Services Provided By the Telecommunication Company -  Advances in Environmental Biology - 2014

Organizational Intelligence effect on entrepreneurship improvement (A case study research) - Technical Journal of Engineering and Applied Sciences - 2013

Studying the Effective Factors on Failure of Sepehr Benefit Plan of Bank Saderat (Case Study: Bank Saderat in Isfahan Province) - Interdisciplinary Journal Of 
Contemporary Research In Business - 2014

Relationship between Carpet-Sellers Behavior with Customer Satisfaction (Case Study: Carpet Shops in Markazi Province, Iran) -  International Journal of Scientific Engineering and Technology
Research - 2014

Studying the Effective Factors on Employees' Premature Retirement in Bank Saderat in Isfahan Province  Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business - 2014

Relationship between Salespeople’s Interactive Behavior towards Customers and Customer Loyalty - International Journal of Economy, Management and Social Sciences - 2015